Periodiek onderhoud

Een groot aantal woningen staat dit jaar op de planning voor onderhoud. Of we ook bij jou komen? Dat vind je in dit overzicht. Als je woning aan de beurt is, dan krijg je ruim op tijd hierover persoonlijk bericht.

Veelgestelde vragen

Hoe vaak krijgt mijn cv-ketel serviceonderhoud?

Een keer in de twee jaar komt Energiewacht Groep langs voor serviceonderhoud van je cv-ketel, als je in Lemmer, Echten, Echtenerbrug, Oosterzee, Bantega of Delfstrahuizen woont. Woon je in een andere plaats, dan komt Bremand Service Drachten hiervoor bij je langs. Zij nemen zelf contact met je op als je cv-ketel aan onderhoud toe is. Let op: Het is belangrijk dat deze servicebeurt een keer in de twee jaar plaatsvindt. Zo blijft je veiligheid gegarandeerd en stook je bovendien voordeliger.

Wat kan ik doen als mijn ramen ’s ochtends beslagen zijn aan de buitenkant?

Als de ramen aan de binnenkant wel droog zijn, dan hoef je niets te doen. Dit komt in het najaar vaker voor door het grote temperatuurverschil tussen dag en nacht en komt vooral voor bij nieuw dubbel glas. Het is een teken dat het glas goed isoleert. In de loop van de ochtend verdampt het vocht weer.

Hoe kan ik schade of een storing melden?

Schade of een reparatie melden, kun je op twee manieren doen. Per e-mail naar reparatie@dynhus.nl of telefonisch (0514) 60 80 80.

Wie kan er namens Dynhus voor mijn deur staan?

Staat er iemand voor jouw deur die werkzaamheden wil doen in of rondom jouw woning (met of zonder afspraak)? Vraag dan naar een legitimatiebewijs. Onze medewerkers, maar ook bedrijven die werkzaamheden voor Dynhus uitvoeren, kunnen zich legitimeren. Vertrouw je het niet? Bel dan voor de zekerheid met onze klantadviseurs.

Schema periodiek onderhoud 2021

Snel contact?
We staan je graag te woord.