Menu
 

Aanpassing coronamaatregelen vanwege lockdown

Kantoor Lemmer gesloten
Ons kantoor blijft gesloten. We zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Heb je vragen? Bel of mail ons!

Voor dringende reparaties komen we langs
Bij werkzaamheden die bij je thuis worden uitgevoerd, zoals bij een reparatie, werken we volgens de richtlijnen van het RIVM. Dit geldt voor onze eigen vaklieden en voor derden die namens ons de werkzaamheden uitvoeren. Wel vragen we je te wachten met het melden van niet-dringende reparatieverzoeken tot na de lockdown.  

Bij de melding van de reparatie vragen we je naar je gezondheidssituatie en of je toestemming geeft voor de werkzaamheden. Ook vragen wij of jij (of je huisgenoten) verkouden zijn, hoesten of koorts hebben. Is het antwoord ja? Dan plannen wij de werkzaamheden op een later tijdstip in. Onze vakmannen schudden geen handen, hanteren de 1,5 meter afstand en dragen een mondkapje.

Bij een bezoek bij je thuis, vragen wij je nogmaals of je klachten hebt (verkoudheid, hoesten of koorts). Dit geldt voor zowel onze eigen vakmannen als derden. Heb je klachten? Dan gaat de afspraak niet door en maken we een nieuwe afspraak op een later tijdstip. Is je reparatieverzoek heel dringend? Dan zorgen wij natuurlijk voor een oplossing.

Aanbiedingsgesprek, verhuisadviesgesprek en ontvangst sleutels
Er zijn geen (aanbiedings)gesprekken op kantoor. Verhuisadviesgesprekken en sleuteluitgiftes vinden in de woning plaats, binnen de richtlijnen van het RIVM. Wij bellen je vooraf met de vraag of je klachten hebt (verkoudheid, hoesten of koorts). Heb je klachten? Dan maken wij een maatwerkafspraak met je. Dat kan zijn: verzetten van afspraak, sleutels afgeven/ophalen of iemand in jouw plaats laten komen. Onze woonadviseurs schudden geen handen geschud, hanteren 1,5 meter afstand tot elkaar en dragen een mondkapje.

Contact met relaties
We vragen jou als relatie om telefonisch of per e-mail met ons te communiceren. Er kunnen geen afspraken op kantoor plaatsvinden, tenzij dit voor het bedrijfsbelang absoluut noodzakelijk is. We schudden geen handen en hanteren de 1,5 meter afstand tot elkaar. In het onderling contact op kantoor dragen onze relaties en onze medewerkers een mondkapje. We vragen je, als het van toepassing is, de facturen zoveel mogelijk digitaal te versturen naar mail@dynhus.nl.

Wat kan je zelf doen?
Heb je vraag die telefonisch kan worden afgehandeld? Bel of mail ons! Heb je klachten zoals verkoudheid, hoesten of koorts? Laat dat aan ons weten als je een afspraak hebt of een afspraak wilt inplannen.

Voor iedereen geldt. Tref extra hygiënemaatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen:

  • Was je handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Schud geen handen
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar

 

Snel contact?
We staan je graag te woord.