Cookie instellingen
Dynhus maakt gebruik van cookies. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Daar is ook de mogelijkheid om aan te geven welke cookies je accepteert.
Extra coronamaatregelen -
Vanwege de huidige lockdown hebben we extra coronamaatregelen getroffen. Lees hier meer over.
We proberen het wonen en onze dienstverlening iedere dag weer verder te verbeteren voor jou. Maar dat kunnen we niet alleen: we hebben jouw hulp daarbij nodig. Zo maken we het samen beter.
Het bankrekeningnummer van Dynhus is: NL15 RABO 0337 0010 65.
Staat er iemand voor jouw deur die werkzaamheden wil doen in of rondom jouw woning (met of zonder afspraak)? Vraag dan naar een legitimatiebewijs. Onze medewerkers, maar ook bedrijven die werkzaamheden voor Dynhus uitvoeren, kunnen zich legitimeren. Vertrouw je het niet? Bel dan voor de zekerheid met onze klantadviseurs.
Wij zorgen voor het onderhoud dat eens in de zoveel jaar nodig is. Dit noemen we periodiek onderhoud. Voorbeelden zijn het schilderen van kozijnen en deuren aan de buitenkant van je huis, onderhoud aan het dak en het vervangen van de cv-ketel. Is het tijd voor periodiek onderhoud? We laten je ruim van tevoren weten wanneer we ermee starten.
Wat de zonnepanelen jou opleveren, hangt af van het aantal panelen dat bij jou wordt geplaatst én van je eigen energieverbruik. We gaan uit van een gemiddelde besparing van 30 euro per maand.
We willen er zijn voor onze huurders. Daarom horen we graag wat jij wilt, wat je mist, wat jouw wensen zijn en wat je nodig hebt.
Heb je ideeën, tips of suggesties? Laat het ons dan weten:
Ondanks dat we er alles aan doen om jou fijn te laten wonen, kan het soms ook gebeuren dat er iets niet goed is gegaan. Laat het ons weten, dan proberen we het alsnog op te lossen. Je kunt het melden:
Soms komt het voor dat we ondanks onze inspanningen, ergens niet samen uitkomen. Je kunt dan een klacht indienen.
Hoe je dit doet en hoe klachten worden opgepakt, lees je in de klachtenregeling.