Tip of een klacht

We proberen het wonen en onze dienstverlening iedere dag weer verder te verbeteren voor jou. Maar dat kunnen we niet alleen: we hebben jouw hulp daarbij nodig. Zo maken we het samen beter.

Veelgestelde vragen

Wat is het bankrekeningnummer van Dynhus?

Het bankrekeningnummer van Dynhus is: NL15 RABO 0337 0010 65.

Wie kan er namens Dynhus voor mijn deur staan?

Staat er iemand voor jouw deur die werkzaamheden wil doen in of rondom jouw woning (met of zonder afspraak)? Vraag dan naar een legitimatiebewijs. Onze medewerkers, maar ook bedrijven die werkzaamheden voor Dynhus uitvoeren, kunnen zich legitimeren. Vertrouw je het niet? Bel dan voor de zekerheid met onze klantadviseurs.

Wanneer wordt er onderhoud aan mijn woning gepleegd?

Wij zorgen voor het onderhoud dat eens in de zoveel jaar nodig is. Dit noemen we periodiek onderhoud. Voorbeelden zijn het schilderen van kozijnen en deuren aan de buitenkant van je huis, onderhoud aan het dak en het vervangen van de cv-ketel. Is het tijd voor periodiek onderhoud? We laten je ruim van tevoren weten wanneer we ermee starten.

Heb je een tip?

We willen er zijn voor onze huurders. Daarom horen we graag wat jij wilt, wat je mist, wat jouw wensen zijn en wat je nodig hebt.

Heb je ideeën, tips of suggesties? Laat het ons dan weten:

Vrouw Achter Laptop Bellen
Ontevreden Huurder

Nog niet helemaal tevreden?

Ondanks dat we er alles aan doen om jou fijn te laten wonen, kan het soms ook gebeuren dat er iets niet goed is gegaan. Laat het ons weten, dan proberen we het alsnog op te lossen. Je kunt het melden:

  • door te mailen naar mail@dynhus.nl
  • via het 'niet tevredenformulier' 

Klachtenregeling

Soms komt het voor dat we ondanks onze inspanningen, ergens niet samen uitkomen. Je kunt dan een klacht indienen.

Hoe je dit doet en hoe klachten worden opgepakt, lees je in de klachtenregeling.

 

Dynhus POMPEBLED Icon 960X720 Rgb #F47812
Dynhus HUUROPZEGGEN Icon 960X720 Rgb #04A6C0

Huurcommissie

Mochten jij en Dynhus niet samen tot een oplossing komen? En je wilt geen gebruik maken van de Provinciale klachtenregeling? Dan kan je ook terecht bij de huurcommissie. Bijvoorbeeld wanneer je het niet eens bent over de huurprijs, het onderhoud of de servicekosten van je huis. De huurcommissie is een onpartijdige organisatie die meningsverschillen tussen huurders en verhuurders helpt oplossen of daarover een officiële uitspraak doet.

Snel contact?
We staan je graag te woord.